regn


Gaaah detta regn! det regnar väldigt ofta här i kyoto .. och så kom det när jag planerat att dra till arashiyama.. T_T så då blev det ingen dejt där T_T  och jag som köpt en ny kamera.. så jag testade kameran i regnet istället. vilket va ganska nice! Like the camera already! Min vän den hjälpte mig och välja kameran ! YaY 

The Rain came and destroyed my day once again .. but i got some nice shots with my new camera that my dear friend Den helped me pick out :) YAY

paraply(umbrella)

2 främlingar med en sak gemensamt ( 2 strangers with one thing incommon)

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh vad kul! Va är det för kamera? hur hade du sönder den andra hahahahh

2011-11-20 @ 18:26:52
URL: http://trashpower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0